Prawdziwa przyjaźń - Dziecko i Pies

21:53

Zapewne wiele przyszłych mam mających w domu czworonożnego przyjaciela zastanawia się jak pies zareaguje na noworodka dlatego też chciałam przedstawić wam naszą historie. Sama będąc w ciąży miałam wiele obaw czy Suzi zaakceptuje Alanka, ponieważ nie miała nigdy kontaktu z małymi dziećmi. Przeczytałam wiele artykułów o tym jak przygotować psa na pojawianie się nowego członka rodziny. Oczywiście w każdym z nich przeczytałam że najważniejszy jest pierwszy kontakt psa z dzieckiem aby pies skojarzył maluszka z czymś  przyjemnym. Najbardziej przerażała mnie myśl jak nasza rozbrykana Suzi poradzi sobie z tym wszystkim.
Podczas pobytu w szpitalu mój mąż przywiózł do domu pieluszkę Alanka aby Suzi mogła przyzwyczaić się do nowego zapachu, wszytko robiliśmy tak jak przeczytaliśmy w artykułach na ten temat.
Kiedy wróciłam do domu po pobycie w szpitalu przywitałam się z moim psem, następnie mój mąż przygotował smakołyki i pokazał Suzi Alanka. Suzi była bardzo zainteresowana i podekscytowana, obwąchując naszego maluszka machała radośnie ogonkiem, jednak po chwili  jej ekscytacja sięgnęła
zenitu, zaczęła lizać i próbować wskoczyć do nosidełka.
Przez pierwszy tydzień bałam się być z dzieckiem w jednym pokoju z Suzi kiedy była puszczona luzem ponieważ bałam się ze przez przypadek zrobi krzywdę maluszkowi, dlatego spędzałam z Suzi bardzo mało czasu, niestety Suzi bardzo złe to znosila ponieważ była przyzwyczajona do naszej ciągłej obecności - a tu nagle taki szok.
Jednak po tygodniu postanowiliśmy z mężem że musimy coś z tym zrobić. Pozwoliliśmy Suzi swobodnie podejść do maleństwa bez żadnej smyczy i ku naszemu zdziwieniu Suzi zachowywała się bardzo grzecznie, spokojnie podeszła do Alanka polizała go po nóżce i położyła się obok niego. Z tygodnia na tydzień była już tylko lepiej, teraz Suzi jest bardzo przywiązana do Alana i mogę spokojnie napisać że jest najlepsza psią nianią na świecie. :)

Pierwsze zdjęcia Alana z Suzi -


i kilka ich wspólnych zdjęć





You Might Also Like

6 komentarze

  1. Naprawdę świetny post!
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, uwielbiam dzieci. <3 Dzidzia słodka, po prostu ah!
    Pies także świetny oczywiście.
    https://werablogerkaa.blogspot.com/ Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda - psy kochają dzieci, ale mimo wszystko trzeba zwracać na nie uwagę. Ciężko jest powiedzieć co siedzi w umyśle naszego czworonożnego przyjaciela. Oby ich przyjaźń rozkwitła :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post a dzieciątko śliczne.
    Również jestem młodą mama wiec zapraszam też do siebie!
    Obserwuje!
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post a dzieciątko śliczne.
    Również jestem młodą mama wiec zapraszam też do siebie!
    Obserwuje!
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, dziecko i pies cudowni

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images